DP-RD Nákup léčiv pro veterinární použití u OVZT Chotyně.

Základní informace


Název zadávacího postupu

DP-RD Nákup léčiv pro veterinární použití u OVZT Chotyně.

Systémové číslo NEN

N006/24/V00028654

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00028654

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)

Specifikace zadávacího řízení

rámcová dohoda bez obnovení soutěže

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

09. 10. 2024 07:52

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Igor

Příjmení

Mathias

E-mail

Igor.Mathias@army.cz

Telefon 1

+420 973487311

Telefon 2

+420 724283292

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup léků-léčivé přípravky pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně poboček v období od podpisu RD do 28.2.2025. Podrobný popis – viz. přílohy č.1-4. Plnění bude realizováno podle požadavků – vystavených dílčích objednávek zadavatele na základě uzavřené rámcové dohody s vítězným účastníkem na výše uvedené období. Dodavatel zajistí v daném období jednotlivá dílčí plnění prodejem a vlastním rozvozem nebo přepravcem na náklady dodavatelské společnosti uvedeného sortimentu zboží dle přílohy číslo 2. Předpokládaná výše plnění rámcové dohody (RD) v uvedeném období bude do výše max. 1 900 000,00 Kč včetně DPH. Této výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz léků-léčivé přípravky pro Vojenský veterinární ústav Hlučín včetně poboček byl prováděn na náklady vítězného účastníka, a to v akutním případě do 2 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN, řádné zásobení maximálně do 10 pracovních dnů od podpisu závazné objednávky cestou ET NEN – viz. návrh RD. Doručování objednávek v pracovních dnech pondělí – pátek v časovém rozmezí 7:00-14:30 hodin, doručení objednávky dopředu telefonicky avizovat (kontaktní osoby včetně telefonních čísel, viz. návrh RD) 2. Minimální exspirace dodaného zboží 12 měsíců od dodání. Dodání zboží s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem. 3. Dovoz zboží zahrnutý v ceně objednávky. 4. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s léčivy podle platných norem – viz. návrh RD. Prosím o předložení tohoto oprávnění. 5. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET. Požadavky: Vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-4.

Kód z číselníku NIPEZ

33697000-2

Název z číselníku NIPEZ

Léčivé přípravky kromě dentálních spotřebních materiálů

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

33697000-2

Název z číselníku CPV

Léčivé přípravky kromě dentálních spotřebních materiálů

Název předmětu

Léčivé přípravky kromě dentálních spotřebních materiálů

Textové pole pro popis místa plnění

VVetÚ pracoviště Chotyně, 463 34 Hrádek nad Nisou, MVDr. Dominik Komenda, tel. 724 283 295.

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ano

Rámcová smlouva/dohoda

P24V00004272

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail19. 12. 2024 16:46Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail09. 10. 2024 07:52Uveřejnění účastníků
Detail09. 10. 2024 07:52Uveřejnění výsledku